Foregående måned Foregående dag Næste dag Næste måned

Historisk tur ved Peter Jacobsen
Bjerning Ejerlaug og Beboerforening
inviterer borgere i Bjerning og Moltrup sogne til en historiefortælling

Vi har meget historie i Bjerning sogn, og nu prøver vi at få noget af det fortalt på stedet. Med udgang fra Errested Kirkevej 20 (Jeppe Barsøe) vil Peter Chr. Jacobsen fortælle om stedet op gennem historien herunder om den nærliggende Alfarvej.
Vi mødes i gårdspladsen hos Jeppe Barsøe (Errested Krkevej 20)

Torsdag den 28. April 2016 kl. 19:00

og efter bl.a. en tur til Alfarvejen vil vi afslutte aftenen med en kaffe og kage.

Af hensyn til kaffe og kage ønskes tilmelding til Tage Straarup (40 17 11 51)

Hvis turen bliver en succes, vil vi prøve med en tilsvarende tur omkring kirken og kongevejen til efteråret.

På Bjerning Ejerlaug og Beboerforenings vegne

Sted gårdspladsen hos Jeppe Barsøe (Errested Krkevej 20)
Af hensyn til kaffe og kage ønskes tilmelding til Tage Straarup (40 17 11 51)